donderdag 21 maart 2013

Hartje voor Roos

 
Een hart voor mijn nichtje. Eigenlijk is het voor Roos maar die kan het nog niet uitpakken ;-). 26 november is Roos geboren, het lukte me niet om het hart eerder af te hebben. Maar 23-3 is haar moeder jarig en dan is een persoonlijk kadootje per post ook leuk toch?
Van harte gefeliciteerd Elien!

 
Ik heb het valentijnshart van Kristel (Huis vol kleur) iets aangepast. Het wolkje eraf gelaten en een andere kleur ondergrond gebruikt. Een paar hartjes voor bloemen geruild en walla, past helemaal bij het geboortekaartje.
 
Groetjes Margreet

6 opmerkingen:

idaviltcreatief zei

Margreet, als ik ooit nog een kindje mag krijgen stuur ik jou zeker een geboortekaartje!

Knutselpret zei

Ja Margreeet dat geboortekaartje van Ida kun je denk ik wel vergeten :))
Maar het ziet er heel eerg mooi uit.Leuk om te krijgen en leuk om te maken !!
groetjes Albèrtje

Mirjam zei

Wat een mooi hart,
Groeten Mirjam

rianne zei

Leuk geworden je hart, het is in iedergeval met liefde gemaakt.
Groetjes Rianne

jeaninebijker zei

Wat leuk!! Het past inderdaad heel goed bij het geboortekaartje! Groetjes, Jeanine!

Laura zei

Wat leuk Margreet. Lekker vrolijk! Groetjes Laura