vrijdag 8 juni 2012

Uit eigen tuin het lekkerst


Moeder aardbei past op de kids.


Ze zitten overal en nergens verstoppertje te spelen.


Ik werd geinspireerd door de aardbeien in de tuin die er al heel erg goed uit beginnen te zien.


Ze zijn ook heerlijk zoet en daar kunnen de aardbeien uit de winkel niet aan tippen.


In de lantaarn kan ik er 's avonds nog volop van genieten.
Het idee van de lantaarn met het seizoenslampje van Lindelicht erin zag ik op de beurs bij de kraam van Marianne.


Mijn vader was zo lief om de electriciteit voor elkaar te maken.
Wat ik zo fijn hieraan vind is dat ik het heel gemakkelijk even kan verplaatsen als er visite komt en het stofvrij staat.


Morgen hebben we creafamiliedag. Het is nog een verrassing wat we gaan maken maar de tas staat klaar.
Fijn weekend voor iedereen!
Groetjes Margreet


5 opmerkingen:

idaviltcreatief zei

Dat is echt een heel leuk idee! Alles stofvrij en zo te verzetten, dat lampje bovenin maakt het wel compleet he?

Creafamiliedag! Ik ben jaloers op je haha Veel plezier, geniet ervan en doe ze allemaal de groeten!

Stins zei

Ik heb nog een aardbeien-vilt-slinger die ik weggeef,
misschien vind je die ook wel leuk?
Zie mijn blog!
Groetjes van Mirjam.

Gonny zei

Wat ontzettend leuk.
Geniet van de creadag.

Groetjes, Gonny

Barbera zei

Wat ontzettend leuk zo in die lantaarn, het ziet er heel sfeervol uit!

Atelier Nanaya zei

Wat gezellig zo bij elkaar in de lantaarn. Heel zomers!
Groetjes,
Nanaya