zaterdag 9 juni 2012

Creafamiliedag Zomer 2012


Vandaag is het dan zover, we zijn in oosten van het land voor de creafamiliedag. Al een tijdje ben ik aan het voorbereiden. Voor de gastvrouwen heb ik een bedankje gemaakt van een gehaakte vlinder aan een slingertje.
 

Het zijn de vlindertjes uit het boek van Eline's Huis. De eerste drie en vind ze erg leuk geworden. Het viel me reuze mee qua moeilijkheidsgraad.


Met ben ik benieuwd of er nog tips zijn om de voelsprietjes wat rechter omhoog te krijgen.


Naast de vlindertjes ook nog wat andere dingen mee voor de dames. Het viltboekje van de Xenos en het 16e (nieuwe) deel van Tip de Muis van de Action. Daar staan zulke mooie prenten in dat een aantal dames van de familie incl moi de hele serie sparen. Nu maar hopen dat ze het nog niet gespot hadden in de winkel ;-)

Natuurlijk swappen we ook deze ronde weer. Het kleine blauw/roze pakje bevat mijn hart. Altijd een feestje om iets te geven en te krijgen. Ik ben weer erg benieuwd naar de andere creaties. Hierover later meer.


Dit is hetgeen wat er op het meeneemlijstje stond dat we kregen. Je kunt er nog niks van bakken en kan nog heel veel kanten op. Mmmm word zelf ook steeds nieuwsgieriger.

Tot het volgende blogje!

Liefs Margreet

3 opmerkingen:

idaviltcreatief zei

Ook ik ben heel benieuwd waar je mee thuis komt Margreet, je verwend de dames wel met iets heel erg moois! Hier in het dorp verkopen ze bij xenos alleen maar de groene boekjes met kralen, telkens als ik naar de viltboekjes vraag zeggen ze, misschien bij de volgende lading? Balen....

deviltentol zei

Wat eenn leuk cadeau's neem je mee voor de gastvrouw. Ben ook wel erg benieuwd wat je heb gemaakt vandaag.

jeaninebijker zei

Je neemt leuke cadeautjes mee!! Ik ben heel benieuwd waar je mee huiswaarts keert! Ik hou je blog in de gaten!

Groetjes, Jeanine.