dinsdag 26 juni 2012

Ballonnetjeskrans


Afgelopen zondag vierden mijn nicht en haar man samen hun verjaardagen. Het weer was niet te best maar dat mocht de pret niet drukken. Deze krans bracht heel wat vrolijkheid.


Het zijn allemaal kleine waterballonnetjes op een strokrans.
Mijn zus kwam op het idee om het voor hen te maken en ik had een voorbeeld gezien op bezemsteeltje.


Ik schat dat er zo'n 300 ballonnetjes op zitten, en het duurde (zoals de meeste handwerkjes) iets langer dan verwacht ;-). Maar was zelf helemaal blij met het resultaat.


Het kado viel in zeer goede aarde, er volgen vast nog meer kranzen.

Groetjes Margreet

11 opmerkingen:

WOLfje zei

Oh wat leuke zeg! En hoe heb je ze vastgezet?

zeeuwsmeisje zei

Wat een superleuk idee.
gr lisette

Viltanja zei

Hij is fantastisch, ik was hem ook al eens tegengekomen en heb zelfs al zakken balonnen gekocht, maar het is er nog niet van gekomen. Maar als ik de jouwe dan weer zie dan krijg ik er wel weer zin in.

Groetjes Anja

Ingrid zei

Ja erg leuk ik had hem ook al eens gezien,weer eens wat anders vind je niet? groetjes ingrid

Ravelien zei

Wat een leuk en vrolijk idee! groetjes Silvia

Evelyn' s poppen zei

Wat een ontzettend leuke kleurijke krans! Daar zal de jarige vast heel blij mee zijn!

Liefs Evelyn

Gera zei

Leuk! Heel feestelijk!
Ik was het ook al eens ergens tegen gekomen. Heb die link nog opgeslagen en zelfs al ballonnen in huis. Het lijkt me wel even een handigheidje om de ballonnen op de plaats te houden wanneer je ze met een elastiekje vastzet. Heb je geen hand te kort?
Leuk resultaat!
Wat gaan er dan nog veel ballonnen op hè?!!

Liefs, Gera

Mirjam zei

Wat een leuk idee, het ziet er heel gezellig uit.

Groeten, Mirjam

Margreet's vilt en meer zei

Bedankt voor de reacties! Ik heb de ballonnetjes onder het touwtje doorgehaald waar het stro mee bijelkaar gehouden word. Verder geen extra techniek gebruikt. Het zit dus niet heel erg vast en je moet er niet aan gaan trekken. Maar om ze allemaal nog eens vast te zetten vond ik geen optie ;-0

Barbara zei

Wat n geweldig idee! Lieve groetjes, Barbara

Anoniem zei

Met bloemenkrammetjes of kop spelden vast zetten ?