zaterdag 19 mei 2012

Knoopjes harten


Vanuit de Mollie Makes, magazine waar ik lid van ben, heb ik deze harten gemaakt. Heb het patroon en omschrijving iets aangepast. Het hart iets groter gemaakt, met een festonsteek gedicht en ook als eerste de knopen erop gezet ipv als laatst. (vond ik een hele bijzondere zet)


Zie ze daar schattig hangen saampjes. Ik ben er zelf helemaal weg van.


De knoopjes heb ik een tijd geleden gekocht bij de 'voordeel boeken' winkel. Daar hebben ze naast leuke hobby boeken ook allerlei hobby materialen als lint, kraaltjes, dmc etc. Toen het eerste hartje af was gisteren ben ik nog even snel naar de winkel gegaan om nog wat andere kleuren te halen ;-).

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Margreet

10 opmerkingen:

Lia zei

Wat zijn ze leuk. Zo lekker vrolijk met al die knoopjes.

Groetjes,
Lia

J@nnie zei

Ik vind ze heel erg mooi. Ik wist niet dat de voordeel boekenwinkel knoopjes verkoopt. Bedankt voor de tip.

Groetjes Jannie

Corina zei

Wat zijn ze leuk!

Karina Love's Vilt zei

Erg leuk zo de Hartjes !
Groetjes,Karina

Barbara zei

Wat een enig idee, met al die knoopjes! Lieve groetjes, Barbara

Gonny zei

Heel erg leuk gedaan.

Groetjes, Gonny

Gera zei

Leuk!!

groetjes, Gera

idaviltcreatief zei

Nou en of dat dit een goeie zet van jou is, goed bezig meid! En wat een prachtige harten met mooie knoopjes erop.

Knutselpret zei

Wat een leuk idee om daar je harten mee op te fleuren.
Groet Albèrtje

Gerda Hartman zei

Wat een leuk idee. Moet in die winkels ook eens kijken voor knoopjes. Succes met haken. Komt vast goed!