woensdag 16 mei 2012

Aan de Haak


Vorige week vrijdagmiddag een basiscursus haken gedaan samen met mijn mams. Oke, ik had stiekem even wat gelezen p[ ineternet en geoefend om iets in te komen maar het was toch nog wel pittig die 2.5uur. Je wilt zoveel mogelijk doen en horen en oefenen en daar is een middagje wel kort voor. Maar desalnietemin kwamen we met een bloemetje en een lapje thuis ;-)


Thuis gelijk maar aan de gang met de bloemen, maar dat ging niet gelijk helemaal goed. Toch wel lastiger dan ik dacht. Stokjes, halve, dubbele, hele waaaaa wat is het verschil?


Maar oefenen en geduld hebben is het sleutelwoord. 100keer lezen wat er staat en uiteindelijk valt het kwartje wel.


Op naar een andere bloem, mmmm dat is nog geen topper.


Weer een andere dan.


En nog een andere uitproberen, maar oeps dit word echt helemaal niks.


Dit begint er weer meer op te lijken. Nog een paar kleine verbeteringen nodig maar het lijkt er al wel op, al zeg ik het zelf.
We gaan gewoon nog even lekker door. Hier en daar wat patroontjes opsnorren en uitproberen.

Fijn lang weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Voor een beginneling vind ik je gehaakte werkjes erg goed gelukt.
Groet Thea

E Strea Chikitu zei

jaa! Leuk haken. Neem maar vast extra tijd mee bij de winkel want je raakt verknocht :-)

Anoniem zei

Hé Mar,

wat ben je creatief geweest met alles! Leuke cupcake, mooie schelpen en oesters gemaakt, en nu aan de haak!! Goed zeg, veel succes verder.

Groetjes Ellen.