vrijdag 20 april 2012

Tips gevraagd voor haak cursus

Na een heerlijke week Gran Canaria zit er alweer een week op van werken. Helaas niet veel gehandwerkt en daar moet verandering in komen. Het lijkt mij erg leuk om te leren haken. Maar kan het niet ;-). Inmiddels al wel via youtube wat bekeken maar toch lijkt het mij het allerhandigst om op een workshop-cursus-les te gaan bij iemand die het mondeling kan toelichten en je kan helpen. Heeft er iemand tips waar dit kan in de buurt van Harderwijk-Amersfoort?

6 opmerkingen:

Crejanne zei

Jammer dat je niet in de buurt van Breda woont, ik geef daar Haakworkshops.
Groetjes Marjanne

Angela zei

Als je hier in de buurt had gewoont had ik je graag willen helpen. Maar haken is niet echt moeilijk. Je moet eerst beginnen met de lossen als je dat onder de knie hebt moet je pas gaan beginnen met de vasten. Dan kun je echt al heeel veel maken. Als je vragen hebt gil maar. Mijn email adres is aboer25@planet.nl
Groetjes Angela

Karina Love's Vilt zei

Helaas kan ik je ook niet helpen ... Succes met het vinden van een leuke cursus in de buurt !

idaviltcreatief zei

Margreet, ik kwam toevallig op dit weblog en daar staat een duidelijke uitleg van haken voor beginners met foto's;
http://bymiek.blogspot.com/p/haakles.html

Anoniem zei

ik ga een workshop volgen in Leusden zie www.knutselcorner.nl. wie weet ook wat voor jou? groetjes Joyce

Anoniem zei

Hoi,

Ik ben Corina 33 jaar en vind het heel leuk om te haken. Op het moment ben ik een sprei aan het haken. Verder heb ik valletjes/zeepzakjes/pannenlappen/grannies gehaakt.
Ik wil het je wel leren.