zondag 8 januari 2012

The cinnamon patch


Mijn goede voornemens zijn goed begonnen, het eerste project van 2012 is af. Samen met mijn moeder en nicht ben ik bij de Quiltkelder in Putten gestart met een dag workshop Cinnamon Patch. Een ontzettend gezellige dag maar het project was niet in 1 dag af.


Thuis ging ik verder met het strijken van de stippenstof op vlies, het borduren van de lijnen en festoneren van de tulpen. Diverse steekjes hadden we geoefend in Putten. Het werken met cinnamon vilt bevalt goed, persoonlijk merk ik weinig verschil met wolvilt.  


Tussen de twee lagen vilt (rood en rose) heb ik een stukje placemat gedaan zodat het geheel stevig blijft en ik het op kan hangen zodra de lente begint.


Op naar het volgende project, 3 maart creafamiliedag en de voorbereidingen gaan van start.

Fijne week, liefs Mar

7 opmerkingen:

Gonny zei

hij is mooi geworden.

Groet, Gonny

Corina zei

Oh dat ziet er leuk uit!

Carla zei

Wauw Mar, prachtig geworden! Vrolijke kleurtjes! Een nieuwe hobby? Liefs Carla.

Elly zei

Hij is prachtig geworden Margreet, de mijne schiet ook al aardig op.
liefs mamsie.

rianne zei

ik dacht dat ik al had gereageerd, maar niet dus. Mooie kleurtjes allemaal het lijkt wel of de lente niet kan wachten. Mooi.
Ennuhh wat twitter betreft ik snap er niets van allemaal. Ik wil je met alle plezier volgen en jij mag mij ook volgen hoor, maar ik heb echt niet het idee hoe het precies werkt.
Groetjes Rianne

Anoniem zei

Het ziet er erg leuk uit, vrolijk op naar de lente

Liefs Marjan Verstappen - van Ginkel

Anoniem zei

Heel erg mooi geworden ,ook hele mooie kleuren.Gewoon gezellig.
Corry