zondag 7 augustus 2011

Mollie Makes


Ik heb een abbonnement gekregen op het magazine 'Mollie Makes' van Dick. Het is nog niet zo bekend in NL dus vandaar dat ik het jullie even wil laten zien.


Er staat ontzettend veel moois in. Living & Loving Handmade staat er op de voorkant. Haken, vilten, breien, naaien en ga zo maar door. Het komt allemaal aan bod.



Op de site van Mollie Makes nog veel meer informatie.


Ook kun je er de patronen vinden van de dingen uit desbetreffende issue.


Op dit moment ben ik in afwachting van nummer 4. Hij ligt al in de winkels in de UK dus hij moet onderweg zijn naar mij.

Komende week moet ik helaas weer werken. Voor degenen die nog lekker vakantie vieren: Veel plezier! En voor de hardewerkers: Veel succes!

2 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuk tijdschrift, bedank voor de tip, ga hem zeker onthouden, groetjes Esther.

'T atelier zei

Hij is zoooooo leuk! Echt genieten zo'n mooi blad
xXx