vrijdag 5 augustus 2011

Deense tilda stofjes


Voordat we vertrokken naar Kopenhagen heb ik enig zoekwerk gedaan naar hobby winkels. Ik kwam er al snel achter dat ik bij Panduro aan het goede adres was. Panduro word ook aangegeven in de boeken van oa Tilda. Ik had me er overigens niet veel van voorgesteld. In mijn beleving een soort Pipoos waar ik niet zo heel erg weg van ben.


Echter bij binnenkomst ging ik helemaal uit mijn plaat. ALLE materialen van Tilda waren aanwezig. Wat een feestje om daar te mogen kijken. Van servetten tot naalden, stofjes en papier je kunt het zo gek niet bedenken of ze hadden het in de winkel liggen. En wat had ik een geluk, veel tilda stoffen waren 70% korting. Dat betekende dat ik 2,75€ betaalde voor lap van 50x140. JOEPIE.
En achteraf spijt dat ik niet alle soorten heb gedaan. Ben te voorzichtig geweest.


Er waren nog veel meer artikelen afgeprijsd, dus heb heerlijk gesnuffelt tussen de vele handwerkspullen. Bloemetjes, hangers, knopen en ga zo maar door.

Als je er heen gaat echt een aanrader. Ik kijk zo nu en dan even naar het stapeltje stofjes en denk terug aan de prachtige inhoud van de winkel daar.

Groetjes Margreet

7 opmerkingen:

Esther zei

Wauw naar die winkel wil ik ook nog eens, leuke spulletjes heb je daar gekocht, Fijn weekend groetjes Esther

vrouw Hommel zei

Zo , jij bent goed geslaagd en wat jammer toch dat je niet even terug kunt voor de andere stofjes. Je wist vast niet waar je kijken moest met zo'n aanbod.
fijn weekend

~THEA~ zei

Idd, wat een feest zo'n winkel.Echt niet duur!

Hadden we die hier maar!! Volgens mij kun je het hier alleen via internet krijgen. En dan ook nog een heel eind duurder!

Heb ik ook vaak last van, dat ik denk had ik maar meer meegenomen!
Moeilijk soms.

Fijn weekend.

Groetjes Thea♥

Carla zei

Oef dat is smullen zeg!! Kan me voorstellen dat je helemaal uit je dak ging ;-)) Dit soort winkeltjes zouden we hier in de buurt moeten hebben toch?? Liefs Carla.

Anoniem zei

Nou Margreet dat was smullen ,je kan nog een keer terug gaan om de rest van de stofjes op te halen hahahah,Je hebt wel leuke dingen mee genomen .Fijn dat je een fijne week gehad hebt .
groetjes meinarda

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Heerlijk zo'n winkel en dan ook nog met zoveel korting.
Ik heb dat ook wel eens dat ik denk van oh ik heb genoeg en dan achteraf er toch spijt van hebben dat ik niet meer gekocht heb.
Groet Thea

Anoniem zei

vanaf deze week is Tilda ook verkrijgbaar bij Pipoos!!