zaterdag 16 juli 2011

Vogelverschrikker Crea familiedag


Zoals velen wel hebben gelezen op de diverse blogs hadden we vorige week zaterdag de zo geheten Crea-familie dag. Het was een fantastische dag die veel te snel voorbij is gevlogen. Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan het project. De vogelverschrikker. 


De details zijn geweldig. De kraai op de schouder, gemaakt door Nettie voor iedereen. Schepjes en een  hark. Gehaakte bloemetjes, bloemenknoopjes. Alles zat erbij in het pakketje dat we kregen. het muisje hoefden we alleen nog in elkaar te zetten.


De stofjes waren naar eigen keuze en ook de vilten aplicaties op de jas.


Ook zat er er materiaal bij voor deze leuke poes.


En zo begonnen we de dag. Alles lag netjes klaar, niet veel later was het een chaos op de tafels ;-).


De organisatie had alle drie een tafel voorbereid ter inspiratie. De eerste van tante Sientje.


De middelste van nicht Carla.


En de 3de om even bij weg te dromen, van buurvrouw Nettie.


We hebben hard doorgewerkt, maar kregen het zaterdag niet af. Dit was het eindresultaat van iedereen.

Liefs Margreet

10 opmerkingen:

Ida vilt creatief zei

Wauw, Margreet wat is dit GAAF, geweldig wat een prachtige vogelverschrikker, is dit een eigen ontwerp? Of van ee atelier? Hij zou prachtig staan op de herfsttafel van mijn werk!Leuk idee! (p.s. hoe kan ik familie van je worden, lijkt me zo leuk die creafamiliedag ;-))))

Gonny zei

Ik vind hem ook geweldig.

Groetjes, Gonny

Carla zei

Hij is super geworden Mar!! Je hebt hard doorgewerkt ;-) Liefs Carla.

madebyme zei

Wat ontzettend leuk! Die tafels zijn helemaal geweldig! Zo zie je maar: je maakt allemaal het zelfde en het is toch allemaal weer anderes.

Groetjes,
Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

angelina zei

Hij is super!!!! Laat me raden.. hier is zeker weer geen patroon van te krijgen???? Ik vind hem helemaal geweldig!!!!!

Liefs Angelina

Corina zei

Wat geweldig leuk!

rianne zei

Wat een leuke vogelverschikkers zo bij elkaar. Allemaal anders en allemaal leuk. Compliment voor de ontwerpster hoor. De tafels zien er ook helemaal geweldig uit. Jou vogelveschikker heeft een erg lief koppie.
Groetjes Rianne.

Gera zei

Hé Mar, je hebt hem af!! Geweldig!!
Ziet er prachtig uit!

liefs, Gera

Esther zei

Wauw wat gaaaaafff Groetjes Esther.

Anoniem zei

Beste
Via google ben ik op u site terecht gekomen en mag ik u eerst en vooral feliciteren met u mooie werkjes. Ik zou u het volgende willen vragen, waar kan ik het patroon kopen van u vogelverschrikker of als het kan een pakket daar wij in België niet beschikken over zulke winkels en pakketen.
Vriendelijke groeten
Finjaer Jamina
PS: U kan mij steeds bereiken op het volgende mail-adres: jamina_finjaer@hotmail.com