zaterdag 9 juli 2011

Harten Swap creafam dag


En dit zat er dan in het rode pakketje met hartjes die op de foto stond.
Mijn swap voor de crea-familie-dag.
Terwijl ik het blogje schrijf is het vrijdagavond, morgen zal dus iemand mijn hart ontvangen. Spannend nu je in levende lijve de ontvanger ziet. Met swappen heb ik tot nu toe alleen per post mee gedaan. Dit word een hele nieuwe ervaring. 


Mijn hart is gemaakt van 2 stof delen die tesamen een tasje vormen.
Het is  de vorm van een hart.


En wat zou er dan toch in zitten he? Iets heel voorspelbaars ;-).


Ik ben zeer benieuwd naar de andere swaps. Ook leuk dat je dus iedereen hun swap ook ziet in echt. Wat zal er allemaal gemaakt zijn, en wie pakt wie zijn swap? We gaan het zien....

Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

jeaninebijker zei

Wat een te gekke swap! mooi hoor dit hart! echt heel lief gemaakt!

Groetjes, Jeanine.

vrouw Hommel zei

Wat een leuk hart heb je gemaakt , die knoopjes maken het helemaal af!
Het zal vast weer gezellig zijn geweest , de creadag.
groet

'T atelier zei

Leuk geworden Mar!
Die witte houder is ook leuk! Helemaal met zo'n schattig tasje.
Ik hoor morgen de verhalen wel
Liefs T

rianne zei

Leuke swap, de ontvanger zal hem vast leuk vinden. Mooie stofjes en ja die snoepjes helemaal lekker.
We zijn nieuwsgierig wat jullie hebben gemaakt. Leuk zo'n creadag.
Groetjes Rianne.

Corina zei

Leuk hartje heb je gemaakt! ZO leuk die familiedagverhalen van jullie.