vrijdag 8 juli 2011

Crea familiedag 'zomer'


9 juli is de dag, dat de crea dat de crea, 9 juli is de dag, dat de crea-fam weer mag.
Horen jullie mij zingen van blijdschap? Morgen is er weer creafamiliedag.
Deze ronde zijn we weer bij de fam in oost groningen. Ook hadden we dit keer huiswerk. Het favoriete klusje van mij en mijn moeder...... een hoofdje. Vaak zie ik er erg tegenop maar het ging best voorspoedig.


We weten verder nog niet wat we gaan maken, tja iets met een hoofd en ook hebben we iets van de kleuren mogen spieken maar daar houd het dan mee op. Garen, naaigerei, lamp, winterkrans, stofjes, vilt, glimmers en glammers en ga zo maar door.


Ennnn zien jullie het harten pakje? Dat is een swap. Het thema is 'harten'. Dit is iets wat we in het leven hebben geroepen naar aanleiding van de vele kadootjes die er werden gemaakt voor deze gezellige dag. Niemand kon het eigenlijk laten om wat leuks mee te nemen, maar het nadeel was dat je 9keer hetzelfde moest maken en dat kost veel tijd. Nu hebben we het zo gedaan gaan morgen zien hoe het bevalt zo'n swap ronde.

Fijn weekend voor iedereen!

Groetjes Margreet

2 opmerkingen:

jeaninebijker zei

Wat spannend!! Ik ben heel benieuwd! Ik houd je blog in de gaten! En swappen is een hele goede oplossing voor 9 keer iets maken voor iedereen! ook daar ben ik benieuwd naar!

Groetjes! en een hele fijne familie dag!

Jeanine.

Gonny zei

Wat gezellig zo´n crea dag.
Veel plezier, geniet ervan.
Ben benieuwd naar het resultaat.

Groet, Gonny