zondag 15 mei 2011

Vervolg 'hartjes hartjes'


Daar zijn ze dan, de hartjes waar ik mee bezig was.
Ineens had ik zin in iets aan deze tak en dus gauw wat boeken doorgezocht naar hartjes. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij hartjes uit een tilda boek en hartjes duits boek dat heet midsommerland in rot und weiss.


Aangezien de hartjes voor het raam heel erg lastig te fotograferen zijn heb ik ze even ergens neergehangen waar we ze beter kunnen zien. Ze hangen inmiddels weer voor het raam.


De hartjes hebben allemaal 2 verschillende kanten.


De ene heeft een vilten bloemetje en de ander slingers van de stof met kralen onderaan.


Of satijnlintjes aan de onderkant.


Kralen in de stofkleur.




Maar zonder versiersels zijn ze ook al erg leuk.


De tak had ik in december al gekocht bij de Welkoop maar tot op heden nog niks mee gedaan.

Allemaal een fijne week maar weer, het weekend is voorbij gevlogen.

Groetjes Margreet

9 opmerkingen:

Gera zei

Hoi Mar,

Superleuk!!!! Fantastisch zo aan de tak!
Mooie stofjes!

liefs, Gera

Gonny zei

Erg mooi.

Groetjes, Gonny

Angela zei

erg mooi!!!
Liefs Angela

margarita ♥ Stipje ♥ zei

wat zier dat er geweldig uit zeg.
ik ben dol op takken in huis en vooral als er zulke lieve hratjes aan hangen.
lieve groetjes Margarita

Carla zei

Heel erg mooi geworden Mar, super zo veel bij elkaar!!!
Liefs Carla.

vrouw Hommel zei

Altijd gezellig hartjes aan een tak en met die verschillende stofjes zal het nooit vervelen dus.
groetjes

Corina zei

Staat heel leuk zo! Grappig ook dat ze verschillende kanten hebben, voor een raam hangen ze toch altijd te wiebelen, men zal er naar blijven kijken zo!

Esther zei

Ze zijn erg mooi geworden, mooie tak ook, Groetjes Esther.

Corina zei

Het ziet er erg gezellig uit, moie stofjes heb je begruikt!
Groetjes Corina