maandag 9 mei 2011

Een tantedag attentie

Volgens mijn neefje ben ik al moeder, hij noemt me namelijk 'mam'. Mijn naam is ook nog veel te lastig uit te spreken ;-). De andere twee vinden het bijna te normaal dat ik er vaak over de vloer ben, me met ze bemoei en voor ze zorg. Daarom voor mij, ook wel '2e moeder' genoemd, een tantedag aardigheidje.


Hoe schattig is dit, een hanger met 3 zelfgemaakte hartjes een vilten kaartje en een kralenketting met een droppig hondje eraan. Helemaal passend in mijn huisje qua kleur en stijl. Inmiddels wist ik dat er iets in de maak was, ik storm namelijk 'te vaak' binnen. Gelukkig snappen ze de betekenis van het woord 'verrassing' nog niet allemaal en konden we er een draai aan geven.  


Fijne week allemaal,
Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

brigitte zei

Wat lief dat je zo verwend bent.
Het is een mooie hanger geworden.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Lief en wat een mooie hanger, Groetjes Esther.

Carla zei

Wat een superkado! Hier ben je vast erg blij mee! Kusje Carla.

Corina zei

Wat heerlijk zulke verwennerijen van je tante zeggertjes! Erg leif van ze en mooi gemaakt!
Fijn weekend!
Groetjes,Corina

Carla zei

Wat attent dat je zo'n superhanger mocht ontvangen. Leuk!
Liefs Carla.