maandag 18 april 2011

Paas-swap

Bij het Poppenhoekje had ik mij opgegeven voor de Paas-Swap. Op het internet vind ik voor het woord 'swap' vele betekenissen. Switch without any payment was eigenlijk de beste. Maar ik kan er natuurlijk ook van maken: Samen werken aan poppen of zoiets.



Ik vond woensdag al een pakketje in mijn brievenbus, eigenlijk zou het zaterdag pas gepost worden. Het grappige was dat ik reageerde op het bericht op de club dat er 1 verrassing eerder was verzonden. Ik moest namelijk nog beginnen ;-). En je zult het altijd zien, bij mij kwam het dus binnen als eerst. Het spreekwoord is zoiets als 'de eersten zullen de laatsten zijn'? 


En dit is het liefje, het konijntje ontvangen van Fabiola.
En wat is ze schattig met het stikje op haar rug en knalroze oren aan de binnenkant.
Ook zat er een verrassing bij in. Tovertwinkels om de paaseieren te versieren. Dat gaan we natuurlijk uit proberen van het weekend.

Ontzettend bedankt Fabiola voor de leuke swap!

6 opmerkingen:

Angela zei

Wat een scheetje!!! Erg leuk z'n swap.
Liefs Angela

Carla zei

Wat een verwennerij Mar!
Liefs Carla.

jeaninebijker zei

heerlijk hé dat swappen! lief konijntje heb je ontvangen!


Groetjes, Jeanine.

Gera zei

Het is een schatje!

liefs, Gera

Esther zei

Wat een schatje, Groetjes Esther.

vrouw Hommel zei

Een lieve is het.
groet