dinsdag 5 april 2011

Niels Holgersson

Hoog in de lucht boven Zweden
over de huizen en over de zee
Vliegen de ganzen naar Lapland
Kruimel en Niels mogen mee

Niels Holgersson
vliegt op een gans naar de zon
Niels Holgersson
komt ie 't najaar weerom

Laag in de donkere bossen
hoog in de bergen waar het koud is en guur
Niels en de ganzen beleven
steeds weer een nieuw avontuur


Afgelopen zaterdag was het weer zover, Niels had opendagen. En dit zijn mijn aankopen. Geheel onverwachts kocht ik het seizoenlampje Regenboog van lindelicht. Toen ik m zag in de winkel was ik ineens helemaal verkocht. Een nadeel, dit pakketje was aardig aan de prijs dus kon daarnaast niet al teveel meer uitgeven. Het was ontzettend gezellig met de familie en oa Carla. Daarnaast zagen we ook wat leden van  Het poppenhoekje rond wandelen. Achteraf had ik veel beter op moeten letten, want heb de helft van de leden gemist.
We kunnen weer aan de slag met hobbien, hihihi net of ik niks meer had liggen ;-).
 
Groetjes Margreet

6 opmerkingen:

Gonny zei

Ziet er leuk uit allemaal. Veel knutselplezier.

Groetjes, Gonny

brigitte zei

Zo te zien hoef je je niet te vervelen.
Groetjes brigitte

Gera zei

Heerlijk al die aankopen op zo'n gezellige dag!

Liefs, Gera

Corina zei

Veel plezier met je aankopen, je hebt mooie dingen uitgezocht!

Anoniem zei

Wat smelt ik toch van dit liedje over Niels en zijn ganzen.
Enig en het was vast een feestelijke dag.
groetjes
Constance

rianne zei

Leuke dingen heb je gekocht, Je hoeft je niet te vervelen. Leuk he bij Niels.
Groetjes Rianne.