dinsdag 12 april 2011

Hippe kippen


De clubpop, zoals het 2maandelijke project van het Poppenhoekje genoemd word, heb ik af. Deze keer stonden de hippe kippen van atelier Tintangel centraal. Voor mij alleen geen ruitjes strik. De stippels staan namelijk veel beter bij mijn servies en ze komen natuurlijk wel in de buurt van de keuken of keukentafel.
Ze hangen nog mooi op tijd voor de pasen. Al moet ik zeggen dat het gedeelte 'hangen' niet zonder slag of stoot ging. Wat een lastig karwei om dat voor elkaar te krijgen zeg, de zwaartekracht speelde parten. Maar het is gelukt, ze hangen op een rij samen met het ei.

Groetjes Margreet

6 opmerkingen:

Gonny zei

Gezellig zo met z´n drieën.

Groetjes, Gonny

Esther zei

Ze zijn mooi en leuk zo 3 op een rij. Groetjes Esther.

Corina zei

Heel leuk, zo met z'n drietjes. Leuk ook om al die variaties tegen te komen op de diverse blogs! Zo leef ik toch nog een beetje mee met jullie...

Gera zei

Leuk zijn ze zo!

liefs, Gera

Carla zei

Hé Mar, je hebt ze klaar!! Prachtig geworden zeg. Liefs Carla.

rianne zei

Leuke hippe kippen en inderdaad een lastig karwei om ze recht te laten hangen, maar ja we moeten er wat voor doen he.
Ook ik heb rood met witte stippen strikjes gedaan.
Groetjes Rianne.