zondag 6 maart 2011

Nina Narcis en Lente Slinger


Van het weekend de eerste lente spulletjes opgezocht. Ik kwam als eerste de lente-slinger van Septemberspring tegen en Nina Narcis van Inspiree.


Heb haar een paar seizoenen geleden al gemaakt maar ik geniet elke keer weer van deze leuke Nina.
Het is een donker hoekje waar de krans hangt en dus laat ik de lampjes er nog steeds in zitten. Ze maken s'avonds een mooi sfeerlichtje. Foto's maken overdag wil vervolgens ook niet best.


Haar kapsel is van merinowol. Ik heb het draaiend opgestoken en ze krijgt er een statige uitstraling van.

Fijne zondag allemaal.
Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

jeaninebijker zei

Nina Narcis! wat een leuke naam!! Ze is heel erg leuk! De hele krans ziet er top uit! de lente slinger is ook leuk, dat was ooit mijn allereerste project. dus heb altijd een bijzonder gevoel als ik er 1 zie.

Fijne zondag!
Jeanine.

Carla zei

Wat een gezellig hoekje weer zo, met de lentekrans en Nina! Kan me voorstellen dat je ook nog even wil genieten van de lampjes, staat 's avonds zo gezellig ;-)
Fijne zondag, liefs Carla.

Gonny zei

Ziet er heel leuk uit.

Groetjes, Gonny

'T atelier zei

Ziet er heel mooi uit Mar!
Liefs T

Esther zei

Wat een mooie krans, lekker voorjaars. Groetjes Esther.

Angela zei

Wat een scheetje!!!

vrouw Hommel zei

Leuk gecombineerd, laat de lente maar komen!

Gera zei

Ha die Mar,

Geweldig!!! Ben weg van het haar van Nina!! Echt een statige dame!

liefs, Gera