maandag 7 februari 2011

Valentijn en swappen


Toen ik vanavond thuis kwam en de postbus bekeek, lag er een grote enveloppe in. Mmm ik had toch niks besteld? Maar ineens wist ik het, het zou vast de Valentijnswap zijn ;-). Op het Het Poppenhoekje, waar ik lid van ben, deed ik mee aan de valentijnswap. Hartstikke leuk idee van de beheer-dames om dit te organiseren. Familieleden in touw om loodjes te trekken, de adressen versturen, zorgen dat iedereen het op tijd post. Vind het knap werk, en het is nog spannend ook!



En wat kwam er voor waanzinnigs uit de enveloppe? Geweldig gemaakt! Ben er erg blij mee, en zoals jullie kunnen zien hangt hij erg mooi tussen de twee harten die al in mijn bezit waren. Dankjewel Angelina!


En dan het kaartje erbij, hoe kunnen we dit nou niet leuk vinden?


 
Wat hebben we toch een heerlijke hobby! Valentijn zou iets tussen jou en je geliefde teweeg moeten brengen maar ben ervan overtuigd dat valentijn bij de hobbiers ook heel wat liefde, warmte en geluk brengt.

De volgende keer hoop ik weer mee te doen met de swap!

Groetjes Margreet

9 opmerkingen:

angelina zei

Ik ben blij dat je hem leuk vind!!! En mooi optijd aangekomen! Ondanks mijn blunder met de brievenbus!!! haha

Liefs Angelina

'T atelier zei

Leuk!

brigitte zei

Mooie swap.
Past prima bij de andere harten.

Hieronder staat een prachtige boom.
Echt een plaatje. Wat zal dat een werk
geweest zijn zeg.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Gera zei

Fantastisch!! Wie wil dat nu niet ontvangen??!!

Liefs, Gera

Jeanine zei

Leuk hoor Angelina haar hartjes! Ze heeft flink haar best gedaan..

Echt spannend hé dat swappen.. Ik zit nog in spanning!...

Groetjes, Jeanine.

Carla zei

Prachtige swap zeg, leuk om zoiets via de post te krijgen!!
Liefs Carla.

Esther zei

Prachtig hartje heb je daar, groetjes Esther.

Ida zei

Wat ben je verwend meid, helemaal prachtig en ik ben ervan overtuigd dat hij wel op het goede adres is terecht gekomen, ondanks de verkeerde vleug, toch de goeie plek ;-)
En met deze tekst ben ik het helemaal eens;

Valentijn zou iets tussen jou en je geliefde teweeg moeten brengen maar ben ervan overtuigd dat valentijn bij de hobbiers ook heel wat liefde, warmte en geluk brengt

Barbara zei

Wat een mooie swap! Leuk, om iets voor iemand te maken en dan weg te geven, he?
♥ Barbara ♥