donderdag 10 februari 2011

Valenfijn


Valentijn, eens per jaar wat is dat fijn : valenfijn.

Mijn Swap is ook aangekomen bij Sanne, en nu mag ik het ook laten zien.
Het is een ontwerp van Wilma Creatief, het heet 'de liefde hangt in de lucht'.
Hartstikke leuk om te maken mede doordat je het helemaal naar eigen stijl kunt versieren.
Ze schreef  'Dankjewel Margreet!!! Ik ben er echt enorm blij mee! Hij hangt nu bij de thematafel, maar na valentijnsdag krijgt hij een mooi speciaal plekje in huis'.

Erg leuk idee zo'n Swap, ik ga er vast vaker aan mee doen want het is een heerlijk gevoel om wat weg te geven en te mogen ontvangen is net zo bijzonder.

Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Gera zei

Ha, Mar,
Al helemaal in de hartjes :-).
Leuk is deze!

Liefs, Gera

Jeanine zei

Echt heel erg leuk!!... Deze is super mooi geworden, leuk hé, geven, en krijgen.. Ik ben vóór swappen!!

Fijn weekend!
Jeanine

brigitte zei

Wat een schattige hartjes.
Mooi gemaakt.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Leuke hartjes slinger. Groetjes Esther.

vrouw Hommel zei

Leuk gevonden ook..valenfijn want het is inderdaad ook fijn om iets te maken voor een ander en te ontvangen.
groet