maandag 28 februari 2011

Oh oh oh het moet niet gekker worden


Twee keer naar de handwerkbeurs gaan, het is wel een beetje overdreven he? Maar ik had vrijdag echt nog niet alles gezien. En het was er zo druk en warm dat we eigenlijk eerder zijn weggegaan. Zaterdagmiddag was het een stuk minder druk en konden we veel zien. Ben uiteindelijk toch gevallen voor het nieuwe Tilda boek. En wat is het geweldig!!!!! Natuurlijk moest ik ook wat stofjes erbij hebben. Het was een beurs aktie van de handwerksite.nl 6 lapjes voor 15€. Daarnaast heb ik nog een rolletje huidstof gekocht. Ik kocht dit bij atelier Bep. Het is iets vaster van structuur dan de echte Tilda huidstof en ben dus benieuwd hoe het werkt. Het was de helft van de prijs vergeleken bij de Tilda stof en de kleur is exact hetzelfde.

Daarnaast ontving ik vrijdag het kado van Septemberspring. Zomaar gewonnen op haar blog. Heb je die wangetjes gezien van dit feesthart? Het blaast de kaarsjes uit en het ziet er fantastische uit. Dankjewel Gera!

Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

jeaninebijker zei

Wat leuk dat je dat mooie patroon gewonnen hebt.

twee keer is wel vaak, maar ik kan me er wat alles bij voorstellen! Het lijkt mij ook heel erg leuk om een keer te gaan!

Groetjes, Jeanine.

Corina zei

Oh heerlijk twee keer van de handwerkbeurs genieten! En gefeliciteerd met het winnen van je patroonblad!

brigitte zei

Van Harte met je mooie patroon.
Heel schattig.
En Tilda boek lijkt mij ook erg mooi.
Maar ik wil hem toch eerst even bekijken. Ben benieuwd wanneer ik hem ergens onder ogen krijg.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Esther zei

Ooo leuk jij hebt het boek ook hebt gekocht. Ben benieuwd wat jij uit het gaat maken, Groetjes Esther.

'T atelier zei

Mooie stofjes mar erg leuk!

Corina zei

Wat een heerlijke aankopen heb je gedaan, en dan twee dagen naar de beurs....
Echt super!
Ik neem aan dat je er genoten hebt ;-)
Ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken !
Groetjes Corina

Angela zei

wat een verwenneritus!!!

paula zei

snel beginnen met je mooie tilda lapjes het is inderdaad om te kwijlen ;-)
groetjes fijn weekend Paula