maandag 14 februari 2011

Nog meer zoetigheid


Van het weekend stiekem een kaartje op de post gedaan ;-). Nee, we doen niet aan valentijnsdag, maar kon het niet laten. Heb er eigenlijk nooit iets aan gedaan want mijn vader is jarig op deze dag. Kan me nog goed herinneren dat je op die dag echt geen post of iets wilde krijgen met al die visite hahahaha. Zijn jullie verrast of hebben jullie je geliefde verrast?

Dit schatje past precies bij vandaag. Het is een patroon van pop&plank die ik vorig jaar heb gemaakt bij de PPP club. Puur pop en plank Club.
Zo nu en dan vind ik het hartstikke leuk om een lapje te vilten met water en zeep, met expirimenteren kom je tot de mooiste resultaten. Toch vind ik het wel iets voor de zomer, dat geknoei met water ;-).

Nog een hele fijne valentijnsavond!

Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

brigitte zei

wat een zoet en schattig popje.
Lekkere heldere kleurtjes.
Mij lijkt vilten in de zomer ook wel een idee.
Nu alleen maar koud mat al dat water.
Ben nogal een koukleum.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Corina zei

Het is wel een schatje! En inderdaad, vilten doe ik ook meestal 's zomers, buiten.

madebyme zei

Prachtig!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

rianne zei

Nou ik hou wel van dat zoete kleurtje. En het past ook zo leuk bij elkaar. Schattig popje, maar volgens mij zit ze op iemand te wachten.
Groetjes Rianne.

Esther zei

Wat een schatje,ik vilt ook alleen maar zomers. Groetjes Esther.

Barbara zei

Wat een lief tafereeltje! Mooie kleurtjes!
♥ Barbara ♥

Gera zei

Wat een schatje!

En nogmaals van harte gefeliciteerd met je vaders verjaardag!

Liefs, Gera

mika zei

wat een lief popje! Ik houd wel van roze!