vrijdag 4 februari 2011

Daar is ze.... De eerste Tilda


Dit is mijn allereerste Tilda pop, en wat ben ik er trots op!
Het is de BadTilda, in eigen stijl.

 



Begin januari zijn mijn moeder, Thalia en ik naar de workshop Tilda pop maken in de Quiltkelder in Putten geweest. Een hele verhuizing werd dat want er gingen 3 naaimachines en 6 tassen mee. Het ging hartstikke leuk en dit is het resultaat:




We hebben naar aanleiding van deze workshop in de quiltkelder ook een creafam dag gepland voor het maken van een Tilda pop. Inmiddels ben ik al begonnen met de tweede pop en daar komt dus zowiezo in oktober nog een derde bij. Wat een feest!

Fijn weekend allemaal

Groetjes Margreet

10 opmerkingen:

Esther zei

Wat is ze mooi geworden, gezellig zo samen achter de naaimachine. Fijn weekend Groetjes Esther.

Gerda zei

wat is hij leuk geworden en de boom vind ik ook erg leuk.

groetjes gerda

Corina zei

Wat is ze leuk geworden!!

Carla zei

Ooooh Mar, wat is het een plaatje geworden! Knap hoor voor je eerste Tilda. Staat gezellig zo, ik vind dat je de kleuren ook mooi hebt gekozen. Op naar de tweede ;-)))
Fijn weekend, liefs Carla.

ditjes-datjes zei

Ze is super leuk geworden en het ziet er gezellig uit zo samen aan de hobby.Ben benieuwd naar je volgende tilda.
Fijn weekend,groetjes,Ingrid

Gera zei

Martje ze is prachtig geworden!! Lieve stofjes! En leuk dat haar zo!

liefs, Gera

vrouw Hommel zei

ah ha ,weer een tilda verslaafde erbij. Je hebt er een prachtige baddame van gemaakt. En inderdaad lijkt het mij ook heel gezellig om zo met meerderen bezig te zijn.
Veel plezier bij het maken van de volgende.
groet

rianne zei

Mooie pop, Ik vind het knap, durf er zelf niet aan te beginnen. Jou Tilda is af in mooie rozenstof. Groetjes Rianne.

'T atelier zei

Leuk! Ik ben er ook alweer mee verder gegaan! haha super leuk allemaal kunnen we binnenkort een foto schieten van onze vier dames bij elkaar :D xx

Angela zei

Erg moooii!!!!