dinsdag 1 februari 2011

Creadag Boom


In 2008 hebben we met de creafamilie deze prachtige boom gemaakt.






Onder leiding van Akke Hoogstra (moeder van Susan (pippilotta)) werden er 6 bomen geknoopt, gewikkeld en gevilt.
Thuis hadden we alle takken al gewikkeld met vormtouw. Op de dag zelf gingen we alles natvilten en in elkaar zetten.


Er werd een hele grote onderlap gevilt en om de plaat en stam heen gelegt. Wat heb je dan een ruimte nodig ;-). En met een heel stelletje om tafel was het maar goed dat we heerlijk in ons hemdje buiten konden zijn.


Voor het wikkelen en wikkelen en natvilten was wel een hoop geduld nodig.
Maar het resultaat mag er dan ook zijn!
Je kunt er voor elk seizoen een iets moois van maken. Tot nu toe heb ik er nog steeds een voorjaarsboom van. De blaadjes heb ik er met kleine speltjes opgezet zodat ze er makkelijk weer af kunnen.

Fijne week allemaal,

Groetjes Margreet


5 opmerkingen:

Desirée~ScrapDees zei

wat mooi zeg, maar lijkt me wel erg moeilijk!

Esther zei

wat een leuke boom en je kunt er zulke leuke dingen mee doen. Groetjes Esther.

Barbara zei

Wat een prachtige boom! Zou ik ook graag nog eens maken ...
♥ Barbara ♥

Angela zei

Wat een pracht werk!!!

'T atelier zei

Mooi geworden ik kwam laatst nog een tak tegen heb er alleen nooit een boom van gemaakt haha maar wat niet is kan nog komen heb nog voldoende vormtouw
x x