vrijdag 21 januari 2011

Sneeuwmannenkrans

Daar is tie dan, mijn sneeuwmannenkrans! Deels gemaakt op de creafamiliedag van afgelopen zaterdag. De dag georganiseerd door mijn nichtjes en Droaties en proaties was helemaal top. Tot in de puntjes geregeld met koffie/thee, cake, lunch, rolletjes en allerlei witte winterse lekkernijen. Muisjes, spekjes, caramelballen, pepermuntballen etc.


De krans heb ik afgelopen dinsdagavond afgemaakt. Met wat krammen de sneeuwmannen op de krans bevestigen en ophangen maar. Wat ik erg leuk vond is dat we eigenlijk helemaal geen patroontje of omschrijving gezien hebben. Iedereen werkt zo uit eigen creativiteit en door naar elkaar te 'kijken'. Zo nu en dan komen er handige tips en trucs langs en ook zo ineens is het alweer ten einde.

Bedankt lieve dames voor de ontzettend gezellige dag!
Liefs Mar

9 opmerkingen:

brigitte zei

Hij is erg leuk geworden.
En helemaal zo zonde echt patroon.
Ieder maakt het zelfde maat toch allemaal net iets anders. Super.
Fijn weekend Groetjes Brigitte

madebyme zei

Super!
Liefs en een fijn weekeind,
Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Gera zei

Hi Mar,

Hij is af!! Leuk geworden!!!

liefs, Gera

Chantal zei

Prachtig!!!!

Carla zei

Hé Mar, hij is af, helemaal te gek zeg!!! Prachtig hangt ie daar. Ben je er ook zo content mee? Het was weer genieten met hoofdletters. Liefs Carla.

Esther zei

Ik heb de krans ook al bij de andere dames gezien, ik vind hem prachtig ,Groetjes Esther.

jeaninebijker zei

Hij is echt prachtig! Ik had hem al ergens bij de ''familie'' voorbij zien komen, maar wat een leuk resultaat na een gezellige dag! erg mooi!!

Groetjes, Jeanine.

Barbara zei

Hij is mooi, hoor! Lieve groetjes, Barbara

Mika zei

wat een prachtige krans, margeet! groetjes Mika