maandag 17 januari 2011

Begin Creafamiliedag

 Al voor de sinterklaas en kerst zijn mijn moeder en ik al begonnen met het voorbereiden van de creafamiliedag. We hadden namelijk een erg leuk idee voor een klein kadootje voor iedereen. Na wol gescoord te hebben ben ik lekker aan het haken geslagen. En het resultaat was er dan ook snel.




Echter na 5 december bleek dat Sinterklaas in het noorden van het land bij een deel van de creafam gehaakte sjaaltjes had gebracht. Wat moesten wij nu? Het kon toch niet zo zijn dat we nu met hetzelfde aan kwamen op de creafamdag in januari.



Dan toch maar opnieuw iets bedenken. Gelukkig had moeders nog wel een idee. Het bestaat uit 2 spoeltjes, 2 klosjes garen, 2 blaadjes van vilt een strikje, belletje en een kaartje. Hoe leuk kan een kleinigheidje zijn?



 
De krans die we zijn gaan maken met heb ik nog niet af. Ben je wel nieuwsgierig en heb je het resultaat nog niet gezien? Bij  Carla en Gera kun je alvast smullen. Over mijn krans volgt later meer ;-).

Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

Esther zei

Leuke sjaals heb je gehaakt, ik heb ze ook in al die kleurtjes gemaakt. Wat een origineel cadeautje heeft je moeder bedacht, ik heb de krans al bij Carla gezien ,prachtig ben benieuwd naar die van jou, Groetjes Esther.

Gera zei

Lieve Martje en Elly,

Nogmaals dankjewel!! Ik ben heel blij met mijn paarse versies!!

liefs, Gera

Barbara zei

Wat een enige cadeautjes! Lieve groetjes, Barbara

Carla zei

Wat een enige gadget hadden jullie bedacht Mar, mooi hoor die kleurtjes!!! Dank jullie wel...ook tante Elly!!! En ook de sjaal is super, deze kleur had de Sint nog niet gegeven ;-))) Ben er heel blij mee. Liefs Carla.

vrouw Hommel zei

Wat een verwennerij hebben jullie gemaakt, zo leuk om te zien. De krans heb ik al bij Carla bewonderd, wat ontzettend leuk.
groet

Ida zei

En nu? heb je de sjaaltjes wel gegeven of draag jij en je moeder nu iedere dag een andere kleur hahaha De andere cadeautjes vind ik ook erg creatief bedacht, die ga ik onthouden meid!

P.s. groetjes aan je mams ;-)

Corina zei

Wat een heerlijke verwennerijen en zo leuk ook allemaal!
Gezellige vrolijke kleurtjes!
Groetjes Corina

rianne zei

Erg leuk dat jullie dit voor en met elkaar doen. En het is zo knap dat je elke keer weer wat anders bedenkt. Jullie zijn met elkaar erg verwend. En ja de krans is in een woord prachtig.
Groetjes Rianne.