vrijdag 24 december 2010

Prettige kerstdagen

Dit jaar heb ik naar een aantal dames, waarvan ik weet dat ze ook handwerken op welke manier dan ook deze kerstkaart gestuurd. De foto met de 3 engeltjes heb ik zelf gemaakt. Vorig jaar op de creafamiliedag hebben we deze in elkaar gezet. Ze staan nu mooi bij mijn kerststalletje.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke/ lieve en mooie reacties die er op mijn blog zijn gezet. Het is heerlijk om een hobby te delen en daar elkaar enthousiast over te maken en positieve reacties te ontvangen.

Fijne dagen gewenst!
Ik kijk vooral uit naar 2e kerstdag. Mijn vriendje komt dan terug van vakantie uit Argentinie/ Chilli.

Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Elly-My Everyday Things zei

Margreet, ik wil je hele fijne dagen wensen (maar volgens mij gaat dat helemaal lukken!) Enne.. leuke kaart!
Groetjes Elly

brigitte zei

Fijne Feestdagen.
Geniet ervan.
Groetjes Brigitte

Corina zei

Fijne Kerstdagen, Margreet!

Gera zei

Lieve Mar,
Mooie kaart! Fijne dagen! En nu maar uren aftellen! Groeten aan je lief,

liefs, Gera

Barbara zei

Wat een mooie kaart! Jij ook fijne kerstdagen! Lieve groetjes, Barbara