zondag 26 december 2010

Mistletoe kabouters met kerst

Dit zijn kerstkabouter rood en groen, ze zitten met een kersthartje en sterretje tussen de mistletoelichtjes. Zouden ze elkaar in deze setting ook mogen kussen?
De kabouters zijn 'made by Gera' ontvangen vorig jaar op de creafamiliedag.


De lichtjes bevatten een takje met hartjes van een van de nieuwste ontwerpen van Septemberspring. De lichtjes waren eerst helemaal doorzichtig maar door de 'cristal ice spray' lijkt het net of ze bevroren zijn. Je kunt het kopen bij oa de Welkoop. Het zit in een klein spuitbusje, net als de spuitsneeuw en de sneeuwremover.

Afwisselend werkje is het deze takjes. Wikkelen, het lint de blaadjes ik vind het top!
Met mijn mannetje weer thuis ben ik toe aan derde kerstdag en zitten wij de rest van de avond er romantische bij.

Liefs Mar

4 opmerkingen:

jeanine zei

Ik vind dat ze elkaar mogen kussen in deze setting! het is super schattig!!

De ice spray is ook een leuke tip! lekker winters effect!

Fijne dag(en)
Jeanine.

Barbara zei

Wat een mooi tafereeltje! En ja, ik vind ook dat ze elkaar mogen kussen, hoor! Geniet van je derde kerstdag! Lieve groetjes, Barbara

Carla zei

Gezellig hoekje hoor met de mistletoe-lampjes en de kabouters!! Fijn dat je mannetje weer terug is ;-) geniet ervan samen! Liefs Carla.

Gera zei

HI Mar,
Wat een mooi hoekje zo!! En geweldige lampjes!!

Liefs, Gera