woensdag 8 december 2010

Lief geweest

Ik ben afgelopen jaar erg lief geweest. Ik kreeg namelijk dit van de goedheiligman:

Mijn moeder heeft deze mooie onderleggers gemaakt. Ik wist het niet en vind ze prachtig! Ze staan heel erg mooi op de tafel erbij. Het leuke is dat dezelfde stofjes gebruikt zijn waarvan ik ook al eens een mooie mand heb gekregen. Dit matched natuurlijk prachtig bij elkaar.


Ook hadden mama en ik samen kranzen gemaakt als kado voor de andere dames in de familie. Deze paarsen kregen mijn schoonzusje en zus. De combinatie van moeder dochter is zowiezo al heel wat hoor. Moeders snijd en naait de zakjes, dochter vult de zakjes met wol, moeder naait ze dicht en doet het strikje erom, dochter zet ze op de krans. Zo nu en dan hing er weer een tasje klaar bij me. Of om te vullen of om op de krans te zetten. En zo ging het werk heel mooi door.

Fijne avond,
Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

Esther zei

Wat lief van je moeder en die krans Geweldig ik ben hem vaker gezien maar nog niet in deze kleuren, ik vind hem super. Groetjes Esther.

angelina zei

Wat leuk zeg, die krans... Wat een mooi cadeau om te krijgen!!! En om te maken natuurlijk!!!

Liefs Angelina

Carla zei

Het zijn prachtige kadootjes geworden Mar, ik mag me ook de gelukkige bezitster van zo'n superleuke krans noemen!!
Liefs Carla.

Ida zei

Wanneer kan ik nou familie van je worden? Ik ken jou en ik ken je moeder, en Carla is mij ook bekend, en ik woon ook nog eens in de buurt!;-)

Super leuk die krans en wat een gave kleuren hebben jullie gebruikt! Ja, die samenwerking tussen jullie daar kan ik me wel voorstellen; zeer gezellig en creatief.

Barbara zei

Wat een prachtige cadeaus hebben jullie voor elkaar gemaakt! Lieve groetjes, Barbara

jeaninebijker zei

Wat leuk dat je samen met je moeder creatief bent zeg! Goed team zo te zien! Het ziet er prachtig uit!

Groetjes, Jeanine.

THEA zei

Dat heet samenwerking!!!

Ik vind hem erg mooi geworden!

Groetjes Thea

'T atelier zei

Gosie zie ik opeens mijn handen en mijn mooie paarse krans op jouw blog staan! De krans heeft een mooi plekje gekregen in de woonkamer hoor! En hij past mooi bij mijn paarse muur :D
Dank je wel! Ik bof maar met zo'n schoonzus n schoonmoeder!
Liefs,