zaterdag 25 december 2010

Kadootjes en sterren


Dit zijn de kerstkadootjes van atelier Tintangel. Wij doen echter thuis niet aan kadootjes met kerst. Het liefst had ik ze dus een andere naam gegeven. En aan de andere kant, het is een soort kadootje om deze te hebben hangen. Ben gek op dit soort home decoration.

Wat de afgelopen paar dagen ook een kadootje was was de post. Wat heerlijk om zoveel liefdevolle kaartjes te ontvangen. Veel zelfgemaakte, op welke manier dan ook,  kaarten dit jaar. Als je goed kijkt zie je diverse kaartjes met een extra-tje van vilt, wat een inspiratie. Ook een topper vond ik het houten huisje rechts onderin. De kaartenhouder is overigens ook handmade, door mijn moeder.


Als laatste foto de Poolster van Pop&Plank. Een heel leuk pakketje om te maken. Mede doordat er niet eerst natgevilt hoefde te worden en de materialen zo mooi zijn.

Fijne 2e kerstdag allen,
Groetjes Margreet

4 opmerkingen:

brigitte zei

Ik vind je Poolster een schatje.
Het Kerstkadootje vind ik ook erg leuk om op te hangen.
Nog een Fijne 2 de Kerstdag Vandaag.
Groetjes Brigitte

Corina zei

Leuke creaties, Margreet, wat een schattige Poolster!

Barbara zei

Wat een mooi popje in de Poolster! Enig! En je kerstcadeautjes zijn ook erg leuk. Lieve groetjes, Barbara

Ida zei

Wat een leuke foto's Margreet, prachtige poolster en kerstkadootje en de kaartenhanger van je moeder vind ik helemaal een toppertje. Zie een bekend sterretje rechtsboven hangen ;-)