zondag 5 december 2010

5 december

Vandaag is het dan zover, 5 december. Buiten is het kil, nat en grauw maar ik denk dat er binnen bij vele mensen een gezellige warmte zal zijn. Wij hebben gisterenavond sinterklaas op bezoek gehad. Daar later meer over. Eerst wil ik jullie mijn sinttafel nog even laten zien.

Dit is het pietje die ik van Barbara heb ontvangen nav het winnen van de give-away! Wat is het een ontzettend lieverdje, hartelijk dank Barbara.

De Sint staat er natuurlijk ook bij op tafel. Het is het pakket van atelier Inspiree. Jawel een van mijn favorieten.

De klomp, het lijstje ontbreekt nog. En wat een schande want het lijstje is ontworpen nav het verlanglijstje van mijn eigen (achter) neefje. Toch ben ik erg blij met dit exemplaar van atelier Septemberspring.


Als laatste het Alles-is-Pietje op de roe. Het ontwerp van Drakelein. Was direct weg van dit pietje. Ik denk ook omdat ik de film erg leuk vind. (Alles is Liefde). Ook op de foto nog de chocoladeletters van atelier Pippilotta en het pietenlampje van lindelicht. Op de achtergrond een foto van mij en mijn zus, jaren geleden als pieten. En natuurlijk heb ik mijn best gedaan om de 3 boeken van Douwe Egberts te sparen. Dit jaar helaas het eerste exemplaar gemist. (drink zelf geen koffie).

Een gezellige dag gewenst.
Groetjes Mar

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Margreet,
wat een super gezellige Sint-tafel heb je. Erg leuk!! Eigenlijk wel jammer dat het allemaal zo vlug voorbij gaat, maar hopelijk kunnen we volgend jaar weer genieten.

Groetjes van Ellen.

Gera zei

Hoi Mar,

Wat een super Sinterklaas hoekje!!! Wat een grappig Alles-is-pietje!!

Liefs, Gera

Carla zei

Wat een gezellig Sint-hoekje heb je gemaakt Mar! Ook al veel dingen door de jaren bij elkaar gemaakt!! Jammer dat het allemaal alweer opgeruimd kan worden nu.
Fijne week, liefs Carla.

Klaasjan zei

Wij drinken wel koffie. Had maar grove maling gekocht. Dan had je de serie wel compleet gehad. Achterna kijk je een aap in de kont maar dan heeft ie het poepen gedaan.:-)

Klaasjan

Corina zei

Gezellige Sinttafel!