vrijdag 5 november 2010

Rozenbottels

 

Het rozenbottellichtje van Anne-Merijntje zag ik helemaal zitten bij Roosje Bottel van atelier Inspiree. En zo begon ik aan dit leuke project. Het lichtje is erg leuk om te maken met wolballen, en snel resultaat. Het rozenbottelvrouwtje 'Roosje Bottel' heeft een prachtige muts en mooie knotjes eronder. Het totaal staat op mijn theekastje die ik van mijn tante heb gekregen. Ze wou het naar de kringloopwinkel doen, en dat vond ik zonde. Aangezien ik net verhuisd was, was er nog ruimte in de hal. Het staat prachtig en savonds branden de lampjes schitterend. Op de creafamiliedag kregen we ook al iets moois met rozenbottels, en tja toen was het plaatje compleet. Onder de herfstlamp van Lindelicht, herfstsfeer op en top.





Wat een fantastische nieuwsbrieven vandaag he? Van atelier Septemberspring en atelier Poppejans rolden ze vandaag in mijn mailbox. Heerlijk begin van het weekend.
Fijn weekend allemaal, groetjes Margreet

8 opmerkingen:

rianne zei

Ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Mooi gemaakt en bij elkaar gezet. Toch maar goed dat je het theekastje niet hebt weggedaan.
Zo komt het mooi van pas.
Fijn weekend en groetjes Rianne.

Carla zei

Wat een gezellig hoekje heb je zo gemaakt Mar!!! Mooi geheel bij elkaar, allemaal in dezelfde tint ;-))) Oooh wat heb ik weer gesmuld van de nieuwsbrieven van vandaag, en jij??? Fijn weekend, liefs Carla.

jeaninebijker zei

Super mooi!! Echt een prachtig geheel!! Het staat ook mooi op je blog qua kleur! helemaal mooi!

En wat een geluk dat je het kastje hebt gehouden!

Fijn weekend!
Jeanine

Esther zei

Gezellig hoekje heb je gemaakt, ik heb helemaal weg van de popjes van atelier Inspiree, Fijn weekend groetjes Esther.

Gerda zei

Vind het een erg leuk geheel.
Gezellig

groetjes gerda

angelina zei

Dat ziet er erg gezellig uit bij jou in de hal!!! super hoor! zo'n hoekje!

Liefs Angelina

Barbara zei

Wat een mooi geheel, echt heel gezellig! Groetjes, Barbara

Anoniem zei

Hoi Mar,

wat een gezellig hoekje heb je gemaakt zeg. Staat erg leuk zo in je eigen stulpje.

Liefs Ellen.