maandag 8 november 2010

Kreadoe

Verrassend genoeg lijkt het erop dat ik zaterdag toch nog de KreaDoe ga bezoeken in de jaarbeurs. In eerste instantie had ik dat niet in de planning want meestal ga ik met mijn moeder en/of aantal andere handwerkers. Deze keer kwam dat niet uit aangezien mijn moeder op vrijdag ging en dat mijn oppasdag is. Ik kan mijn neefjes en nichtje echt geen week overslaan ;-). Maar nu kwam het vriendje met het idee om het te combineren met een verjaardag op zaterdag. We komen dan over Utrecht en dus leek hem dat leuk om toch nog even te bezoeken. Wat een verrassing, dat gaan we dan toch maar doen.
Gaan er nog meer handwerkers op zaterdag?

Groetjes Margreet en een fijne week

8 opmerkingen:

madebyme zei

Ik kan helaas zelf niet, ik had het zo leuk gevonden maar ik heb andere verplichtingen dit weekeind. En het is natuurlijk vanuit ons in zeeuws vlaanderen (zeeland) nogal een eind rijden.. Maar ik zou graag volgend jaar gaan.

Veel plezier alvast!
Melanie

Carla zei

Veel plezier, zou graag meegaan ;-)))
Liefs Carla.

angelina zei

Heel veel plezier zaterdag!!! Liefs Angelina

jeaninebijker zei

wat een leuke verrassing!! komt dat even goed uit! Geniet ervan!

Ik ga zaterdag amsterdam onveilig maken, dus ik ga ook niet! ik hoop je ervaringen terug te lezen ;-)

Jeanine

Esther zei

Ik ga zondag, jullie veel plezier zaterdag, laat je nog wel wat leuke dingen voor mij liggen ;-D Groetjes Esther.

Wolfje zei

Heel veel plezier Margreet, nee ik ga niet. Is toch te ver weg.

Ingrid zei

Veel plezier ; zou ook graag even een kijkje nemen...
Groetjes van Ingrid.

rianne zei

Nou Margreet er is weer veel te zien, dus een goed gevulde portomonaie mee. Je vriend kan als pakezel fungeren. Want om alles zelf te dragen? Veel plezier en een leuke dag toegewenst. Groetjes Rianne.