zondag 14 november 2010

De echte Sint

Als echte Harderwijkse had ik natuurlijk gisteren aan de kade moeten staan om de Sint te verwelkomen. Door alle negatieve weersberichten en de voorspelde drukte (die achteraf wel heel erg bleek mee te vallen) heb ik de kade niet gehaald. Wel geniet ik al weken lang van dit mooie Sinterklaaskleed. Het hangt bij mij in de hal en is al een aantal jaren oud. Mijn moeder heeft het gemaakt, ze heeft er zelf alleen nog niet van kunnen genieten. Elk jaar hangt hij namelijk ergens anders. Bij mijn zus op het dagverblijf, bij mijn schoonzusje in school, en nu dus bij mij. Het is een heel groot kleed die ik na de sinterklaas erg zal gaan missen. Er zitten allerlei jute creaties op, en zelfs in de zakjes zitten kaatseballen verstopt. 
Fijne week allemaal,

Groetjes Margreet

7 opmerkingen:

Esther zei

Wat een ontzettend mooi kleed, ik kan me voorstellen dat iedereen hem wil lenen. Wat een leuk idee ook. Groetjes Esther.

Ida zei

Margreet, Volgend jaar mag het kleed bij mij hangen haha Vind je moeder vast wel goed ;-)))
Hij is prachtig!

Hoe was het afgelopen zaterdag op de kreadoe? laat me raden; druk druk druk, heb je nog wat gekocht?

rianne zei

Wat een erg leuk origineel idee van je Moeder. Volgens mij mag je moeder er nog wel een maken?? Hij is super leuk.
Groetjes Rianne.

brigitte zei

Super leuk kleed zeg.
Heerlijk al die bekende plaatjes zo te zien.
Geniet er maar lekker van.
Groetjes Brigitte

Carla zei

Leuk om hem even terug te zien ;-))) Hij past mooi op je grote muur! Liefs Carla.

rianne zei

Van Harte met het winnen van je Pietje. Veel plezier ermee.
Groetjes Rianne.

Gera zei

ooooh wauw, wat een geweldige sinterklaasquilt!! Ben helemaal verliefd!!! Helemaal leuk!!

liefs, Gera