zondag 21 november 2010

Creafamiliedag bij Niels Holgersson

Gisteren zijn mijn moeder en ik samen naar het friese Oosterstreek gereden. Daar hadden we met de rest van de creafamilie afgesproken. Eigenlijk zouden we met elkaar iets maken alleen wou iedereen ook wel graag naar Niels om de sint-kerst tentoonstelling te bekijken.  De creadag om iets te maken is nu opgeschoven naar januari.

En wat was het heerlijk rustig! We konden alles goed bekijken en hadden bijna de hele winkel voor ons zelf. Op zich liep de winkel ook wel mooi door, er stonden bijna de hele tijd wel mensen aan de kassa. Omdat je alles mooi kon zien hoefden de meesten ook minder lang te kijken als een echte opendag. Dan duurt het gewoon langer voordat je alles gezien hebt. Het stond wederom prachtig opgesteld, complimenten.


Gezelligheid, hobby en eterij. Ultieme combi zou ik zeggen. Tussen de middag hadden we snert, dat paste er goed bij. Het is inmiddels traditie dat Carla en fam soep meenemen. De mandjes/tassen worden ergens in een hoekje van de winkel gedumpt en we gaan even bij de auto de inwendige mens verwennen. De snert was heerlijk! Dan naar binnen voor de laatste ronde.


De laatste ronde betekend eigenlijk; het nog even in je op laten nemen, foto's maken, een paar keer goed zuchten van al het moois en betalen. Al met al heeft een ieder toch weer een tas vol. Ik had voor iedereen als grapje een shopper meegenomen. Zelf vind ik de mandjes erg lastig werken bij Niels en dus dacht ik, een tas is handiger. Niels was ook op het idee gekomen want er stonden nu Ikea zakken bij de deur ;-). Bij de kassa kregen we trouwens ook weer een leuke plastic zak. Inmiddels kijk ik daar ook al naar uit want ik weet dat ze daar elke keer mij nog blij mee hebben gemaakt. Tassengek? Hoezo??........

Ik heb me vandaag gelijk maar geregistreerd op de nieuwe website van Niels Holgersson. Daar kreeg ik vrijdag bericht over en hebben jullie er al naar gekeken? Een hele nieuwe look, gratis patronen en nieuw spaarsysteem. Het ziet er goed uit.

Fijne week liefs Margreet

3 opmerkingen:

jeaninebijker zei

Ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad! de foto zijn erg leuk!! ik kan niet wachten om te gaan!! Ik zou meteen in de auto willen stappen!

Liefs,Jeanine.

Esther zei

Wat leuk dat jullie dat met jullie creafamilie
zulke leuke dingen doen, ik vind het bij Niels ook altijd zo gezellig. Groetjes Esther.

Gera zei

Hoi Mar,

Wat heerlijk om de foto's hier ook te zien! Wat een mooie tentoonstelling en wat een fanTAStische dag met elkaar!!

liefs, Gera
p.s. ik ben blij met mijn aardbeientas!