zondag 10 oktober 2010

Wat zit daar toch ineens in het gras?

Het zijn de paddestoelen van het kleine atelier. Ik heb ze samen met Carla gemaakt toen ik een dagje bij haar op visite was. Gelijk zijn we dus een klein, snel resultaat project begonnen. Kwam ze van de week ineens tegen in de herfstprojecten doos en toen bedacht ik me...... heee ik kan daar wel een leuke slinger van gaan maken. Ben dus even op zoek naar leuke herfstknutsels en jullie zien het resultaat vast snel ;-).
Fijne week allemaal, 

Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

Carla zei

Wat een leuke foto Mar! Was een gezellig klusje om te doen hè? En met ontzettend leuk resultaat. Succes met de slinger, ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Liefs Carla.

rianne zei

Leuk die kleine paddestoeltjes. Daar kun je zulke leuke dingen mee doen. Ik ben erg benieuwd wat je er van gaat maken.
Groetjes Rianne.

Corina zei

Leuke paddestoeltjes, ik ben benieuwd waar je ze mee gaat combineren.

Esther zei

Ze blijven erg leuk die kleine paddenstoeltjes,
Ben ook benieuwd wat het word. groetjes Esther.

Barbara zei

Wat een schatjes! Lieve groetjes, Barbara

Ida zei

Het gaat dus nog mooierderder worden?

Corina zei

Wat staat dat toch gezellig en als ik me niet vergis staan ze super in je nieuwe huis met de paddestoel krukjes!
Groetjes Corina

Helmi zei

Erg mooi gemaakt, geniet van de herfst.
grt, Helmi