maandag 25 oktober 2010

Hoera-Slinger

Nee geen Hoera-Slinger maar HOERA het internet is aangesloten. Na bijna 2 maanden is het eindelijk voor elkaar. Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen. Maar omdat het dan toch eindelijk zover is maar gelijk een blogje. De slingers van de paddestoeltjes van het Kleine atelier waar ik kort geleden over schreef. Er zitten geen echte maar nep herfstaccesoires aan. Wilde uitsluiten dat er beestjes in komen. Aangezien ik niet heel erg veel thuis ben zit ik daar niet op te wachten. Eigenlijk hou ik totaal niet van nep maar dit leek me toch wel een goede zet. Een fijne week allen, de kop is er alweer af.


Groetjes Margreet

4 opmerkingen:

Carla zei

Hoi Mar, wat een gezellige slingers heb je gemaakt. Erg leuk zo met de 'neppers' ertussen. Of jij gelijk hebt, zo zijn ze mooi duurzaam. Fijn dat het internet nu werkt, 'spreken' we mekaar vast weer meer ;-)))
Liefs Carla.

Barbara zei

Wat leuk, je herfstslinger! Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Wat een leuke herfstslinger, Super. Groetjes Esther.

Ingrid. zei

Erg leuk ; lekker herfstig !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.