dinsdag 21 september 2010

Nazomer

Het belooft deze week een nazomer te worden, vandaar de zonnebloem van Atelier Lindelicht in de picture.
Helemaal volgens patroon en vond het ook leuk om te maken. Het lijkt veel hetzelfde werk maar toch viel het enorm mee.

Ook het internet is onderweg dus hopelijk ben ik straks weer meer online. Jullie kunnen dan natuurlijk weer meer berichtjes verwachten op mijn blog. Ik moet bekennen, nu ik geen internet bezit thuis scheelt me dat enorm veel tijd maar toch mis ik het wel.

Groetjes Margreet

4 opmerkingen:

Esther zei

Wat een mooi windlichttje Groetjes Esther.

Barbara zei

Hij is prachtig en past inderdaad heel mooi bij het zonnige weer van vandaag! Lieve groetjes, Barbara

'T atelier zei

Ziet er leuk uit meis!

Ida zei

Leuk gedaan Mar! En superfijn om straks meer van je te horen/lezen. Hoop dat we elkaar gauw weer eens zien. Liefs Ida