zaterdag 4 september 2010

Crea herfst familiedag

De herfst is al aardig in aantocht. Het weer hielp er afgelopen weken ook een handje bij en ik zie overal al pompoenen verschijnen. Dat brengt mij op het leuke uitje dat gepland staat op 2 oktober. Dan is er namelijk weer een creatieve familiedag.

De vorige herfst creadag maakten Carla en ik deze herfstbungels van Tintangel als gadget. De kleine bloemstukjes allemaal gemaakt door Carla in dit geval en de mutsjes en baarden door mij. De gadgets zijn inmiddels een bekend fenomeen geworden bij onze creadagen. Dit jaar gaan mijn moeder en ik samen in de weer voor de creadag. We zijn al begonnen en het word erg leuk ;-).



Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Barbara zei

Wat zijn ze leuk! Ik vind het zo leuk dat jullie zo'n creadag doen. Wie weet ga ik dat zelf ook een keer organiseren ... Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Wat zijn ze leuk. veel plezier met de voorbereiding, groetjes Esther.

Laura zei

Ik ben benieuwd wat het dit keer weer wordt Margreet. De herfstbungels waren ook al zo leuk. Ik heb genoten van de foto's die je toen geplaatst had van de o zo gezellige familiedag.
Fijne zondag verder. Groetjes Laura

'T atelier zei

Leuk leuk leuk! Doet half om half familie ook mee? :D

'T atelier zei

of schoonfamilie?