maandag 2 augustus 2010

Zon, zee en strand

Afgelopen weekend ben ik wezen logeren bij mijn nicht Carla . Even ontspannen en feest vieren en vilten natuurlijk.
We zijn bezig geweest met zon, zee en strand.

De visjes van 'het kleine atelier'.


En natuurlijk de zeesterren van 'het kleine atelier'.


Ook hebben we deze strandkindjes gemaakt. Het is een ontwerp van pippilotta. Carla snuffelt graag op allerlei blogs en vervolgens was ze deze tegengekomen. Het past er natuurlijk heel mooi bij. Ook in de oester schelpen die mijn neefje heeft gevonden in de Eemshaven passen de kindjes prachtig.




De foto's zijn gemaakt vlakbij hun huis, een heerlijk rustig mooi plekje. Dit soort weekenden zijn altijd te kort. We willen teveel in een te korte periode. De tijd vliegt voorbij en de ideeen voor de volgende logeer sessie komen ook al boven. Wat dromen is niet verkeerd zullen we maar zeggen.

Komende weken ben ik haan het klussen, weet niet of er veel van computeren terecht komt maar dan weten jullie waar ik uit hang.

Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Carla zei

Hoi Mar, het was weer ontzettend gezellig!! Moeten we snel overdoen ;-))
Heel veel succes met je werkzaamheden komende week.
Liefs Carla.

Esther zei

wat leuk ,ik heb ze in het grijs gemaakt, maar deze kleuren vind ik prachtig, groetjes Esther.

Ida zei

Heerlijk Margreet, even er tussenuit en dan ook nog lekker bezig zijn; het is je gegunt!

Gera zei

Hi Martje, Ziet er geweldig uit!!!! Leuke foto ook van CArla en jou samen!!
liefs, Gera

Barbara zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt, die popjes van Pippilotta zijn superschattig. Lieve groetjes, Barbara