zondag 29 augustus 2010

Onder de grote paddestoel



Wat is het toch een heerlijk setje zo onder de paddestoelen. Ze staan verliefd te zijn in mijn nieuw ingerichte huisje en passen qua kleur helemaal bij de rest van het interieur. Een geweldig patroon om te maken, de grote spreekt me enorm aan. Heb ze vorige herfst gemaakt en nu kan ik er volop van genieten de hele herfst.



Bij de blokker heb ik gisteren hele mooie paddestoel krukjes gekocht. Ik was er gelijk verliefd op. Mijn nichtje van drie zeulde er mee door de winkel en wou mee naar mijn huisje want dan kon ze erop zitten hihi. Als de kinderen vanaf de overkant bij me komen mogen ze er op plaats nemen maar ze staan ook zonder kinderbilletjes erg leuk.

Fijne zondag,
Groetjes Margreet

10 opmerkingen:

Carla zei

Wauw Mar, een blogje van je. Heel erg leuk weer!!! Onder een grote paddestoel is een prachtig ontwerp die je heel mooi hebt gemaakt.
Hij staat vast prachtig in je nieuwe huisje!! Lekker van genieten. Leuke dag gehad gisteren??
Je paddestoelkrukjes zijn enig.
Fijne zondag, liefs Carla.

Barbara zei

Wat een mooi tafereeltje! En wat zijn ze leuk, he, die krukjes bij Blokker. Ik heb er ook al mee in mijn handen gestaan, ze zijn eigenlijk onweerstaanbaar ... Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Wat een schatjes en ze staan prachtig zo bij elkaar, fijne week Groetjes Esther.

rianne zei

Leuk je verliefde stelletje zo onder de paddestoel., MAAR wat ik ook erg leuk vind is het paddestoelkrukje. Ik heb ze nog niet gezien bij blokker. Ik ga ook maar eens kijken.
Groetjes Rianne.

madebyme zei

Hoi Margreet,
Alles ziet er weer prachtig uit. Zelf ben ik me ook aan het orienteren op het creaties maken met vilt. Nou was mijn vraag alleen: waar koop jij goedkoop je meters vilt?

Groetjes Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

'T atelier zei

He Mar ik had ze ook gezien van het weekend! Super schattig!! Ik had bijna het spaarpotje gekocht, was er echt verliefd op. haha maarja
Super leuke herfstdingetjes bij de blokker! Niet goed voor mijn wallet! ;)
Kom ze snel bij je thuis bewonderen hoor :)
Liefs T

Corina zei

Wat leuk, ik had ze ook zien staan en vond ze ook zo enig!
Je herfsttafereel is erg mooi, geniet er maar lekker van deze herfst in je nieuwe huisje!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Wooooh Mar wat leuk allemaal,prachtig dat deze kleuren nu mooi in je huisje passen.
liefs mamsie

vrouw Hommel zei

Prachtig om te zien, zowel het krukje als het vilt tafreel
groet

angela zei

Erg leuk.