woensdag 26 mei 2010

In de Boerensloot



Komende zaterdag hebben we wederom een creatieve familiedag, en heb er veel zin in. Iedereen is geloof ik stiekem al bezig met een gadget voor elkaar, terwijl we elke keer zeggen, 'we doen het niet deze keer' ;-). Omdat de familie in het noorden van het land een mooie lokatie heeft om met 8 dames en alle benodigheden te zitten reizen we met elkaar weer af naar oost-groningen. De Boerensloot van atelier Tintangel past daar dan weer goed bij. Heb dit patroon daar gemaakt, en het doet me denken aan de omgeving.

Fijne week allemaal,

Groetjes Margreet

10 opmerkingen:

angelina zei

wat een leuke!!! het is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat dekuikentjes zo wollig zijn...

liefs angelina

Corina zei

Ik vind dit zo'n lief koddig pakketje, erg mooi gemaakt!
Heel veel plezier dit weekend, ik ben benieuwd wat jullei allemaal hebben gemaakt en gaan maken ;-))!!
Groetjes Corina

Corina zei

Leuk tafereeltje, met die pluizige kuikens, leuk! En geniet van de voorpret voor de familiedag!

Gera zei

Ha die Mar,
je ziet ze gewoon zwemmen die pluizige bolletjes! leuk!! En helemaal omdat er goede herinneringen aan kleven!

Zaterdag maken we weer nieuwe herinneringen erbij!

liefs, Gera
oeps, de gadget.....

Esther zei

Wat een leuke pluisjes, veel plezier en zie graag wat jullie allemaal maken, groetjes Esther.

Elly H. zei

Oh Oh een gadget ? heb op het ogenblik wel iets anders aan mijn hoofd.
Maar je eendjes zien er schattig uit.
liefs mamsie.

Barbara zei

Hee, wat leuk! Deze ken ik nog niet. Mooi geheel. Lieve groetjes, Barbara

Carla zei

Wat leuk was het hè om de boerensloot te maken.
We moeten gauw op herhaling met zijn tweeën.
Tot zaterdag, en euh die gadget je maakt me nieuwsgierig ;-)))
Liefs Carla.

angela zei

Erg moooi.
Liefs Angela

Anoniem zei

Hoi Margreet,

leuke blog heb je er weer van gemaakt, met je aardbeien als titel! En een hele leuke boerensloot (spreekt mij wel aan haha)

Liefs Ellen