zondag 7 maart 2010

Voorbereidingen creafamilie













De voorbereidingen voor de creafamiliedag zijn in volle gang. Volgende week zaterdag is het dan eindelijk zover. Een aantal kunnen niet wachten en kijken er erg naar uit. Mama en ik mogen deze keer bedenken wat we gaan maken met elkaar. Nog een lastige klus om iets te verzinnen wat in een middagje af is en waaraan je ook nog iets hebt. Zoals al eerder beschreven op het blog was ik begonnen met het maken van zeepjes. Dat lukte heel niet naar mijn zin en ben er ook maar niet mee verder gegaan. Nog maar even een avond bij elkaar gezeten, om de knoop door te hakken. Snel spullen verzamelen, snijden, voorbeeldjes maken etc. Tja wat zou het worden he? 1 ding is zeker. Gezellig word het zowiezo.



Groetjes en nog een fijne zondag

7 opmerkingen:

Carla zei

Hahaha, nee hoor ik ben helemaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig!!! Heb er ontzettend veel zin in.
Liefs Carla.

angelina zei

ziet er alvast spannend uit...
liefs angelina

Gera zei

Hoi Mar en Elly,

Dat ziet er geweldig en zeer veel belovend uit! 'Het' is dus al gelukt! Ik ga nachten tellen :-))

liefs, Gera

Esther zei

Leuk al die eitjes, erg mooi, Groetjes Esther

Anoniem zei

hahaha, ben benieuwd!
Het wordt vast weer gezellig!
Liefs, Marije.

Barbara zei

Wat enig, al je paaspopjes! ♥ Barbara

ida zei

Ben nog steeds nieuwsgierig margreet!