woensdag 17 maart 2010

Speldenkussentje



Op onze creafamiliedag was Gera van Droaties en Proaties ook van de partij, officieel geen familie maar wel geadopteerd ;-).
Ze had voor allemaal een bijzonder mooie speldenkussen gemaakt met daarop het 'klosje' van atelier Pipilotta. In het binnen kan je spulletjes bewaren voor als je bijvoorbeeld naar buiten gaat te handwerken. Toen ze ermee voor de dag kwam zei ze 'ik heb voor iedereen een SPELDENKUSSENTJE'. Nou Gera laat het 'tje' er maar af. Wat een super mooi kado, hartelijk dank voor dit prachtige gebaar.



Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

Esther zei

Ik had het spelden kussen al eerder gezien, erg mooi en leuk dat je dingen binnenin kun leggen.
Gaat iemand hier nog een patroon van uitgeven??
Groetjes Esther.

Carla zei

Ook die van jou Mar, is prachtig van kleur. Ik verwacht ook dat hij erg handig is buiten.
Ben er ook zo blij mee!! Gera nogmaals bedankt!
Liefs Carla.

brigitte zei

Wat een leukie zg. En handig en mooigemaakt.
Heel slim voor buiten zo raak je niets kwijt.
Ik hoop voor je dat je hem veel kunt gebruiken.
Groet Brigitte

Atelier Keet zei

wat een leukerd! Ik wil ook nog wel een schoonzus;-)

Gera zei

Hoi Mar,

Graag gedaan :-).

Het patroon komt uit een engels (of amerikaans) boek. Had ik een keer geleend. Zal nog nadenken over de titel, maar kom er zo niet op. Het patroon is dus al eens uitgegeven!

liefs, Gera