zondag 28 maart 2010

Pffffffffff


Pfff, het ontwerp van Septemberspring, heb ik gisteren ook tevoorschijn getoverd. Het was de eerste 'bol' die ik maakte en dus leerde ik een 'matras'steek. Ook merkte ik hoe het werkte met iets te keren. Het ei lijkt ook nog nergens op als je het van dichtbij bekijkt maar toch heeft dit patroon een mooie betekenis gekregen. Inmiddels heb ik al heel veel bijgeleerd. Het valt me mee hoe snel dat eigenlijk gaat. Gelukkig zitten er vele handwerkers in de familie en krijg je ook veel tips/trucs.
Fijne zondag allen!

Groetjes Margreet

8 opmerkingen:

Ganty zei

Ik vind hem anders behoorlijk lief geworden! Al doende leert men ;)
Fijne zondag!

Carla zei

Ik vind dit een topper, zo heerlijk uitgeteld als die haas daar ligt. Nou je mag hier heel trots op zijn Mar hoor!!! Weet nog dat je hem voor het eerst liet zien ;-)))
Complimenten.
Liefs Carla.

brigitte zei

Vind hem toch wel heel leuk om te zien hoor.
En ja door iets vaak te doen gaat het elke keer wat beter.
Groetjes brigitte

Gera zei

Hoi Mar,
Hij is weer leuk!!!
Door het ei wat te rollen tussen je handen kun je het nog wat modelleren.
liefs, Gera

'T atelier zei

Blijft erg leuk!

angelina zei

je ei ziet er goed uit op de foto hoor!!!
liefs angelina

Corina zei

Hij is erg mooi geworden hoor!!
Groetjes Corina

Esther zei

Wat een mooi ei met paashaas, leuk dat je hem in het gras gefotograveerd hebt. Groetjes Esther