dinsdag 30 maart 2010

Lentekusje




Dit setje zit heerlijk te genieten van een voorjaarsweertje.
Een heel erg leuk pakketje van Schatten van de Natuur.
Aan de tulpen hadden eigenlijk nog blaadjes moeten komen, er zit er maar bij 1 aan. Omdat ik hou van strakke bloemen met niet teveel blad heb ik dat hier ook maar zo gelaten. Het derde blad kreeg ik er naar mijn idee ook niet mooi op dus de keus was snel gemaakt. Verder eigenlijk alles volgens patroon. Wel vind ik dat Max een erg dikke wollen trui aan heeft. Als ik naar mezelf kijk ben ik nu toch echt wel klaar met die winterse kleding, maaaaar koud is het zo nu en dan wel natuurlijk.

11 opmerkingen:

brigitte zei

ahgossie wat zien ze er lief uit zo samen in het zonnetje op de schommel.
Mooie tulpen hoor ook zonder al te veel blaadjes.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Wat een lief stelletje en zo leuk op de schommel de bloempjes vind ik ook erg mooi. groetjes Esther.

Carla zei

Mar, het is een prachtig stelletje geworden, zo samen op de schommel. Hopelijk voor ze wordt het mooi weer, en kan die warme trui snel uit. Top gedaan hoor!!
Liefs Carla.

Ganty zei

Wat lief! Heel erg vrolijk en teder! Erg mooie geworden. En ik moet zeggen dat de tulpen zonder blaadjes net zo mooie zijn ;)

Gera zei

Hoi Mar,
Wat een lief geheel!! Staat ook nog op mijn te maken verlanglijstje. En dan ook de mistletoo versie.

liefs, Gera

Barbara zei

Wat een lief stelletje! Die tulpjes erboven vind ik ook erg schattig. En ja, ik wil nu ook wel weer zonder jas naar buiten! ♥ Barbara

Corina zei

Ze zien er erg lief uit Margreet, zo schattig met die tulpjes erboven
Groetjes Corina

Corina zei

Wat een lief stelletje! Mooi met die tulpjes ook.

rianne zei

Kijk ze eens verliefd zitten. Met mooie tulpen echt een lente plaatje. Mooi gemaakt Margreet.
Vrolijke paasgroetjes Rianne.

Ingrid. zei

Leuk stel zo !
Nog een fijne avond , groetjes van Ingrid.

Zwergenwelt zei

Ganz ganz lieb, deine beiden Püppchen, ich mag sie auch sehr!!
Danke für deinen Besuch bei mir!♥
Viele Grüße, cornelia