dinsdag 16 maart 2010

Award



Ik heb maar liefst twee Awards gekregen!!
De eerste van Angelina en de tweede van Esther. Hartelijk bedankt dames, ik ben er erg blij mee!
Fijn om de waardering voor je blog te ontvangen!
Ik mag 7 dingen over mijzelf vertellen dus hier komt tie.

Wisten jullie dat:
1. Dat ik vier dagen in de week werk maar dat eigenlijk niet kan wachten met mijn hobby?
2. Dat ik een hele grote creafamilie heb?
3. Dat Carla mijn nicht is?
4. Dat ik de club 'het Poppenhoekje' mag beheren?
5. Dat ik ook erg van stofjes hou, met name Tilda?
6. Dat ik een vriendje heb die ook een 'gekke' hobby heeft?
7. Dat ik vanavond met de 3 Bunny's verder ga van Hobbytime Zeewolde?

Nog lastig zeg en nu mag ik 7 anderen nomineren maar ik geef hem aan iedereen die mijn blog leest!


Groetjes,
Margreet

2 opmerkingen:

Corina zei

Gefeliciteerd Margreet en wat en mooie ceraties hebje samen en voor je creafamilie gemaakt! Erg leuk omk allemaal te mogen zien!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hallo Margreet,

gefeliciteerd zeg met je award!! Heb genoten van de verhalen en foto's van de creafamiliedag
van jullie, helemaal top!
Zal proberen om es vaker te kijken op je blog.

Groetjes van Ellen.