zaterdag 6 maart 2010

Hobby Doe



Vanmorgen smste mijn moeder om half negen dat ze naar de Hobby Doe in Assen ging. Zomaar perongeluk zat ik om 9uur ook in de auto richting haar. Het was zo mooi weer, en het is snelweg op en af dus ach waarom ook niet. Wij hebben genoten ;-)
De beurs had veel op het gebied van kaarten, maar ook waren er stofjes, servetten en vilt en andere technieken. Op vilt gebied waren atelier Marinke en Hobbykelder Jasmijntje aanwezig. Leuk om Ingrid even te zien en natuurlijk de dames van Jasmijntje zelf. Ook Marinke had een mooie stand, beetje Tilda en natuurlijk haar eigen ontwerpen. De beurs was niet zo groot als die in Zwolle, maar is ook niet echt te vergelijken.

Heb de gekochte pakketjes nog niet af zoals je zult begrijpen dus we moeten het nog even doen met deze boom. De boom heb ik afgelopen week gekocht bij de Kruidvat, 4,99. En de paasrakkertjes van Loesebeth passen er erg leuk in.

Fijn weekend allemaal,

Groetjes Margreet

5 opmerkingen:

angelina zei

ahhhh....vergeten... had het er met mijn moeder over gehd, maar verder niet meer bij na gedacht... totdat de gisteren belde dat ze met een vriendin was geweest... het is niet zo groot, maar was wel leuk geweest om even te kijken...
liefs angelina

Esther zei

Leuk, erg mooie paaseitejes, ik heb het boompje ook gekocht een leuk idee om hem zo te versieren, groetjes Esther.

Carla zei

Leuk hoor Mar, je boom zo!! Echt een aanrader hè voor dat geld. Maar in heel Nederland uitverkocht inmiddels, volgens mij ;-)))
Liefs Carla.

brigitte zei

Haloo.
Ik had hem vandaag ook gehaald. Heb hem in een goud kleur gespoten dus moet eerst goed drogen.
Daarna versieren. Komt vast goed.
Die van jou ziet er al erg vrolijk uit.
Groetjes \Brigitte

Barbara zei

Leuk, je paasboom! Toevallig kon ik er ook nog twee kopen (altijd een voor in de klas natuurlijk) en hij staat bij mij op mijn seizoenentafel. ♥ Barbara