zondag 14 maart 2010

De Creafamiliedag


Gemaakt door mijn 2nichten B.

Zoals velen inmiddels wel gelezen of gehoord hadden, hebben wij gisteren onze creafamiliedag gehad. Zo'n gezellige dag organiseren we inmiddels een paar keer per jaar omdat er zoveel creatievelingen op wol/vilt/stof gebied in de familie zitten. Het inspireerd elkaar enorm en iedereen kijkt er al tijden naar uit. Voorbereidingen bij velen al ruim van te voren gestart en nu is het alweer helemaal voorbij. Ik zit na te genieten van al het moois wat er was en de gezelligeheid. Op de creafamiliedag maken we niet alleen gezamelijk wat maar is het ook gebleken dat iedereen ook iets voor de anderen maakt. Eigenlijk is dat erin geslopen en wel heeeeel erg leuk.


Eierwarmers gemaakt door tante S.

Iedereen snapt natuurlijk dat wanneer er zoveel andere dingen over tafel gaan dat het fokjen niet zo snel gaat en vervolgens is bij de meesten het project nog niet af.
We gingen netjes van start, de tafels lagen een tijdje later bezaaid.



Er komt een vervolg, fijne dag allemaal
Groetjes Margreet

13 opmerkingen:

Ida zei

Wat leuk leuk leuk, gezellig zo met elkaar freubelen, en die taartjes; levensecht!

Esther zei

wat een leuke lekkere taartjes en de rest ziet er ook erg gezellig uit. leuk idee. groetjes Esther.

angelina zei

ik vind de taartjes idd ook geweldig!!! ziet er allemaal super gezellig uit!!!
liefs angelina

Barbara zei

Leuk, die taartjes en de kipjes ook! Wat een leuk idee, zo'n creadag met je familie! ♥ Barbara

Corina zei

Gezellig zeg, zo'n creadag met familie!

Carla zei

Oh Mar, wat ging het weer leuk!! Super georganiseerd hoor!!! Dank je wel!
Liefs Carla.

brigitte zei

Erg leuk zo'n freubel familie dag.
Ook leuke dingen gemaakt. Vooral die gebakjes.
Net echt.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Hoi Mar,

Nou, het was echt weer fijn he?!!
Op naar de volgende dag.hahah.
Liefs marije

Roos zei

Mooie lekkere taartjes....En erg fijn dat jullie zo'n leuke, geslaagde dag hebben gehad!

Esther zei

hoi heb ik weer, ik heb een award voor je klaar staan, ik vind je vilt werkjes erg mooi, kijk maar wat je er mee doet. groetjes Esther.

Gera zei

Lieve Mar,
wat een perfect georganiseerde dag! Het was weer super!! Zit nog heel erg na te genieten. Nu nog even afmaken. Het is al bijna klaar. En het ziet er nu al geweldig uit!!
Bedankt!!

liefs, Gera

angelina zei

ik heb wat voor je... kijk maar even op mijn blog...
liefs angelina

Laura zei

Wat een mooie en leuke dingen hebben jullie gemaakt Margreet, het ziet er echt supergezellig uit. Maar als ik het zo lees was dat het ook! Leuk idee om dat elk jaar met de familie te doen. Groetjes Laura